Osmangazi Belediyesi 4 Ekim Dünya Hayvanları Koruma Günü’nde anlamlı bir etkinliğe imza atarak, yaşayan her canlı değerlidir anlayışını çocuklar ile paylaştı. Sahipsiz Hayvanlar Doğal Yaşam ve Tedavi Merkezi’ni ziyaretinde bulunan Pilot Sanayi İlkokulu öğrencileri, can dostlarıyla buluşup günün anlam ve öneminin mutluluğunu paylaştı. Osmangazi Belediye Başkan Yardımcısı Halil Döner, Pilot Sanayi İlkokulu öğrencileri ile Avrupa’nın en modern barınağı olan Sahipsiz Hayvanlar Doğal Yaşam ve Tedavi Merkezi’nde buluştu. Barınakta ilk olarak hayvan bakımı konusunda kısa film izleyen öğrenciler, daha sonra hayvan sevgisi, hayvanlara davranış şekilleri, hayvan davranışları ve bakımı gibi pek çok konuda bilgi sahibi oldu. Öğrenciler, barınağın sevimli sakinlerinden ‘Arya’ isimli Labrador cinsi köpek ile bir araya gelerek keyifli vakit geçirdi.
Yaşayan her canlı değerlidir anlayışı ile Osmangazi Belediyesi etkliğinde, renkli görüntüler yaşanırken, hayvan sahiplenmenin önemine vurgu yapan Başkan Yardımcısı Halil Döner, “Osmangazi Belediyesi olarak sadece bir gün değil yılın her günü hayvanlarımızı koruyoruz. Sorumluluklarımızı unutmuyor, bakım ve tedavilerini ihmal etmiyoruz. Ayrıca, barınağımıza gelen vatandaşlarımıza hayvan sahibi olabilmeleri için her türlü kolaylığı sağlıyoruz. Onlar, bizim için çok kıymetli. Etkinlikte yer alan tüm evlatlarımızı yürekten kutluyorum. Çocuklarımıza bu sevgiyi aşılamak büyük mutluluk” ifadelerini kullandı. Konuşmaların ardından Osmangazi Belediye Başkan Yardımcısı Halil Döner, günün anlam ve önemine ithafen düzenlenen resim yarışmasında derece elde eden Miray Bulut’a birincilik, Miray Meriç’e ikincilik, Buğlem Su Demir’e ise üçüncülük hediyelerini verdi. Etkinlikte doyasıya eğlenen öğrenciler, ayrıca kendi yazdıkları şiirleri seslendirdi.