TOHM Festivali'nde Osmangazi Rüzgârı esti. Osmangazi Belediyespor Atletizm Takımı sporcuları, İstanbul’da düzenlenen Türkiye Olimpiyat Hazırlık Merkezleri Festivali’nde çifte başarıya imza attı.
Türkiye Atletizm Federasyonu’nun 2022 yılı faaliyet programında yer alan TOHM Festivali’nde kıyasıya mücadeleler yaşandı. TOHM Festivali'nde Osmangazi Rüzgârı esti. İstanbul Ataköy Atletizm Salonu’nda toplam 540 sporcunun ter döktüğü müsabakada Osmangazili atletler farkını gösterdi. Rakipleri karşısında sırıkla yüksek atlama kategorisinde mücadele eden Sefa Akan 3.50 derecesiyle birincilik, Vahti Asilkan ise 3.40 derecesiyle ikincilik kürsüsüne çıktı.
Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, TOHM Festivali'nde Osmangazi Rüzgârı estiren sporcu ve antrenörlerini tebrik ederek, başarılarının devamını diledi.